1. احمدی ؛ ثریا و همکاران . ( 1394) . رسانه و مساله هویت جنسیتی بازنمایی شده ( رهیافتی تحلیلی به مناقشه تاریخی نقش رسانه ها در بازتولید و ترویج نابرابری جنسیتی ). مطالعات رسانه ای، سال 10 ، زمستان، صص 7-18 2. چارتریس بلک ، جاناتان . (1398) تحلیل انتقادی استعاره : رویکردی شناختی – پیکره ای ، مترجم : یکتاپناه پور ، تهران : انتشارات لوگوس 3. روستایی ؛ مریم و همکاران . ( 1394) . مقایسه بازتاب ورزش مردان و زنان در روزنامه های ورزشی ایران ( تحلیل محتوای روزنامه های ورزشی خبر ورزشی و نود) . دومین همایش بین المللی مدیریت رسانه ، صص 1-21 4. شارع پور ؛ محمود . ( 1388) . نقش رسانه در بازتولید هژمونی مردانه در ورزش: مطالعه موردی: بازی های المپیک. فصلنامه انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات ، صص 11-32 5. عزیزی ، فرید و همکاران،( 1397) .« بازی های رایانه ای و بازنمایی زنان : تحلیل نشانه شناختی مجموعه بازی السا »، فصلنامه مطالعات رسانه های نوین، سال 4 ، شماره 14 ، تابستان ، صص 217-247 6. محمد پور، احمد ( 1390 ) روش تحقیق کیفی ضد روش ، تهران : انتشارات جامعه شناسان. 7. مطهری ؛ شهلا و همکاران . ( 1394) . بررسی زبان جنسیتی در مطبوعات اجتماعی ایران : مطالعه موردی چهار مجله خانوادگی پرتیراژ. فصلنامه علمی - پژوهشی زبان پژوهی دانشگاه الزهرا ، سال 7 ، شماره 16 ، پاییز، صص 133-159 8. مهدی زاده ، سید محمد (1389 )، نظریه های رسانه: اندیشه های رایج و دیدگاه های انتقادی. تهران : انتشارات همشهری 9. نظری آزاد ؛ معصومه و همکاران . ( 1398) . تحلیل جامعه شناختی از نابرابری جنسیتی در ورزش(از منظر زنان ورزشکار قهرمان ملی ) . فصلنامه علمی - پژوهشی زن و جامعه، سال 10 ، شماره 40 ، زمستان، صص 289-316 10. پاک سرشت، سلیمان؛ حسيني، حاتم و مينا اينانلو (1391) «تحلیل تماتیک رفتارهای بدنی در بین دختران و زنان تهرانی»، فصل¬نامه¬ی انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات، سال 8، شماره¬ی 28، پاییز: 169-147. 11. جیولیونوتی، ریچارد(1390) نظریههای جامعه¬شناسی انتقادی در ورزش، ترجمه¬ی افسانه توسلی، تهران: انتشارات علم.
|