35. راودراد، اعظم و فروغ محمدی ) 1395« )شیوهی بازنمایی زنان در تبلیغات تلویزیونی ایران و امریکا«، مجلهی زن در فرهنگ و هنر، دورهی 8 ،ش 1 :99-83. 36. موسوی، یعقوب و طیبه احمدی )1392« )تأثیر تبلیغات تجاری شهری بر مصرفگرایی زنان شهر تهران«، فصلنامهی مطالعات توسعهی اجتماعی-فرهنگی، دورهی 1 ،ش 4 :124-99. 37. یوسفی فر، شهرام و شهناز جنگجو )1395« )کارکرد فرهنگی آگهیهای تجاری مرتبط با زنان در روزنامهی اطالعات )1305-1320 ،»)مجلهی مطالعات فرهنگ-ارتباطات، ش 36 :202-1
|