2. 2. اکبری، علی. (1384). بررسی و ارزشیابی دوره پیشدانشگاهی شهرستان قم بر اساس الگوی سیپ. پایاننامه کارشناسی ارشد برنامهریزی آموزشی، دانشگاه تهران، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی. 3. 3. الفتی، سمن و النا بابایی. (1381). بررسی مدل رشد درونزا در اقتصاد ایران. پژوهشنامه اقتصادی، 2(5): 184-169. 4. 4. ایرانی، محمد. (1396). گفتمانسازی اقتصاد مقاومتی در برنامه تلویزیونی پایش. پایاننامه کارشناسی ارشد علوم ارتباطات، دانشگاه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، دانشکده ارتباطات و رسانه. 5. 5. پوری، احسان، جعفری، زهرا، پوریانی، جابر و مرتضی چشمهنور. (1396). پوشش خبری گفتمان اقتصاد مقاومتی در خبرگزاریها و وبسایتهای خبری. فصلنامه پژوهشهای ارتباطی، 24 (2): 148-117. 6. 6. تربتی، سروناز. (1396). تحلیل نشانهشناختی موانع تحقق اقتصاد مقاومتی و ارائه راهکارها. فصلنامه مطالعات میان فرهنگی، 12(32): 34-9. 7. 7. خواجوئی، فاطمه. (1397). میزان انطباق محتوای آگهیهای بازرگانی تلویزیون جمهوری اسلامی ایران با شاخصهای توسعه پایدار با تأکید بر استقلال اقتصادی و اقتصاد مقاومتی. پایاننامه کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشکده علوم ارتباطات. 8. 8. درانی، کمال و کیوان صالحی. (1385). ارزشیابی هنرستانهای کاردانش با استفاده از الگوی سیپ به منظور پیشنهاد چارچوبی برای بهبود کیفیت هنرستانهای کاردانش. مجله روانشناسی و علوم تربیتی، 36(1): 145-125. 9. 9. درگاهی، حسن و امراله قدیری. (1382). تجزیه و تحلیل عوامل تعیین کننده رشد اقتصادی ایران (با مروری بر الگوهای رشد درونزا). فصلنامه پژوهشنامه بازرگانی، 7(26): 33-1. 10. 10. دهقان پور، بابک؛ شفیعی، آزاده و مهران محمدی. (1394). اقتصاد مقاومتی؛ مطالعه مروری ابعاد و ویژگیها. ماهنامه کار و جامعه، آبان، 23(186): 64-55. 11. 11. رشیدی کهجوق، حبیب. (1395). ارائه الگوی مطلوب برنامهسازی برای ترویج اقتصاد مقاومتی در صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران. پایان نامه کارشناسی ارشد تحقیق در ارتباطات، دانشگاه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، دانشکده ارتباطات و رسانه. 12. 12. سرواس، جان. (1384). به سوی رویکرد جدید ارتباطات و توسعه. ترجمهی پیروز ایزدی، مجله رسانه، 16(4): 6-5. 13. 13. سلطانیفر، محمد. (1396). گفتمانسازی رسانهای اقتصاد مقاومتی. فصلنامه راهبرد اجتماعی فرهنگی، 6(23): 220-201. 14. 14. سیف، الله مراد. (1391). الگوی پیشنهادی اقتصاد مقاومتی جمهوری اسلامی ایران. فصلنامه علمی پژوهشی آفاق امنیت، 5(16): 24-1. 15. 15. سیف، علی اکبر. (1384). روشهای اندازهگیری و ارزیابی آموزشی. تهران: نشر دوران. 16. 16. طاهری بازخانه، صالح و حمید لعل خضری. (1392). بررسی رابطه بین فرهنگ و اقتصاد مقاومتی با تکیه بر نقش رسانه ملی. کنفرانس بینالمللی اقتصاد در شرایط تحریم، تهران. 17. 17. عقیلی، سید وحید. (1384). توسعه در عصر ارتباطات و جامعه اطلاعاتی. فصلنامه رسانه، 16(4): 221-230. 18. 18. غیاثوند، ابوالفضل. (1393). جامعهشناسی توسعه از اقتصاد تا فرهنگ. تهران: مرکز تحقیق و توسعه علوم انسانی، انتشارات مؤسسه یاران. 19. 19. غیاثوند، ابوالفضل و عبدالشاه، فاطمه. (1394). شاخصهای تابآوری اقتصادی. فصلنامه روند، 22(71): 106-79. 20. 20. قربانی، زهره. (1394). بازنمایی اقتصاد مقاومتی در برنامههای اقتصادی شاخص رسانه با تأکید بر برنامههای اقتصادی شبکه یک سیما در 6 ماه نخست سال 1393. پایاننامه کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق، دانشکده علوم انسانی. 21. 21. مقام معظم رهبری. (16/5/1391). بیانات مقام معظم رهبری در دیدار دانشجویان. بازیابی در 14/6/1397، پایگاه اطلاع رسانی حوزه: hawzah.net. 22. 22. مقام معظم رهبری. (16/6/1389). بیانات مقام معظم رهبری در دیدار جمعی از کارآفرینان سراسر کشور. بازیابی در 16/6/1397، پایگاه اطلاع رسانی حوزه: hawzah.net. 23. 23. مقام معظم هبری. (16/4/1393). بیانات مقام معظم رهبری در دیدار مسئولان نظام. بازیابی در 2/08/1397، پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیتالله العظمی سید علی خامنهای: Khamenei.ir. 24. 24. مککوایل، دنیس. (1381). درآمدی بر نظریههای ارتباط جمعی. ترجمهی پرویز اجلالی، تهران: دفتر مطالعات و توسعه رسانهها. 25. 25. ملکان، مجید و زهره جوادیه. (1393). نقش رسانهها در نهادینهسازی اقتصاد مقاومتی. فصلنامه رسانه، 25(2): 100-87. 26. 26. هانری، پاول مارک. (1374). فقر پیشرفت و توسعه، ترجمهی مسعود محمدی. تهران: وزارت امور خارجه. 27. 27. هندیانی، حسین. (1395). شناسایی و رتبهبندی الزامات فرهنگی در اقتصاد مقاومتی به روش پدیدارشناسی. پایاننامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی. دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق، گروه مدیریت.
|