1. آکر، دیوید (1386) مدیریت استراتژیک بازار، ترجمۀ حسین صفرزاده و علی اکبر فرهنگی، تهران: پویش. 2. ابوالحسنی، حسین و فرید ارزبین (1389) «بررسی جامعهشناختی الگوی مصرف لوازم آرایشی در میان دانشجویان دانشگاه آزاد واحد آستارا»، فصل نامۀ تخصصی جامعهشناسی، دورۀ 5، شمارۀ 2: 25-41. 3. اسلیتر، دن و فرن تونیکس(1390) جامعه بازار (بازار و نظریۀ اجتماعی مدرن)، ترجمۀ حسین قاضیان، تهران: نی. 4. الیاسی، مجید؛ پردهدار، فاطمه؛ ترشیزی، سوده؛ خوش فر، غلامرضا و مجید دنکو (1390) «بررسی عوامل مؤثر بر کالاهای فرهنگی در بین جوانان»، مجلۀ جامعه پژوهی فرهنگی، پژوهشگاه علوم انسانی و فرهنگی، دورۀ 2، شمارۀ 2: 55-76. 5. اوت آلفرد (1376) مبانی نظریه قیمت، ترجمۀ سید ابراهیم بیضایی، تهران: دانشگاه بوعلی سینا. 6. پییر، بوردیو (1393) تمایز، ترجمۀ حسن چاوشیان، تهران: ثالث. 7. پورجبلی، ربابه و عباس خلیلی (1390) «بررسی نقش پایگاه اقتصادی-اجتماعی در مصرف کالاهای فرهنگی (شهر زنجان)»، فصل نامۀ تغییرات اجتماعی- فرهنگی، دورۀ 7، شمارۀ 1: 1-23. 8. پورعمران، سلیمان؛ رحیمپور، امید؛ کاظمی، نجمه و لیلا سلیمانی(1397) «توسعۀ پایدار و آموزش فرهنگ مصرف با رویکرد مدیریت فرهنگی و بازاریابی اجتماعی»، اولین همایش ملی مدیریت و اقتصاد با رویکرد اقتصاد مقاومتی، مشهد. 9. حاجیزاده، رویا و ابتسام رضوی دینانی(1394) «مصرف کالاهای فرهنگی و عوامل مؤثر بر آن (مطالعۀ موردی: جوانان 18 الی 29 سالۀ شهرستان خوی)، فصل نامۀ مطالعات جامعهشناختی، سال هشتم، شمارۀ 29: 93 – 112. 10. حبیبیان، محبوبه (1394) «بررسی عوامل موثر بر خدمات موبایل بانک با تاکید بر متغیر میانجی ارزش ویژه برند-مطالعۀ موردی بانک مسکن استان گلستان»، پایان نامۀ کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علی آباد کتول. 11. جعفری، شیرین؛ رجبی، سمیه، نجفی، زهرا و علی پژهان (1386) «طبقهبندی فرهنگ و فراغت ایران»، فصل نامۀ گزیدۀ مطالب آماری، سال 18، شمارۀ 2: 15 – 42. 12. جوانمرد، حبیبالله و علی اکبر سلطانزاده (1388) «بررسی ویژگیهای برند اینترنتی و وبسایتها و تاثیر آن بر اعتماد و وفاداری مشتریان (مطالعۀ موردی: خرید محصولات فرهنگی از طریق اینترنت)»، پژوهش نامۀ بازرگانی، شمارۀ 53: 225- 256. 13. چاوشیان، حسن (1381) «سبک زندگی و هویت اجتماعی»، رسالۀ دکتری جامعهشناسی، دانشگاه تهران. 14. خادمیان، طلیعه (1388) سبک زندگی و مصرف فرهنگی: مطالعهای در حوزۀ جامعهشناسی فرهنگی و دیباچهای بر سبک زندگی فرهنگی ایرانیان، تهران: موسسۀ فرهنگی و هنری جهان کتاب. 15. رضایی، علی اکبر و آزاده فوزلو (1398) «شناسایی و طبقهبندی عوامل موثر بر مصرف کالاهای فرهنگی (مورد مطالعه: بانوان منطقه 22 شهر تهران)»، سومین کنفرانس بینالمللی مطالعات نوین اقتصاد، مدیریت و حسابداری در ایران، تهران. 16. رویایی، رمضانعلی و علی رشیدپور (1387) «طراحی و ارائۀ مدل قیمتگذاری کالاهای فرهنگی»، مدیریت فرهنگی، سال دوم، شمارۀ اول: 14 - 30. 17. رضوی زاده، ندا؛ یوسفی، علی؛ بهروان، حسین و علی اصغر سعیدی (1396) «موجه سازی مصرف تظاهری»، فصل نامۀ راهبرد فرهنگ، شمارۀ 38: 41 – 69. 18. سعیدنیا، حمیدرضا و مهدی بنی اسدی (1385) «قیمتگذاری محصولات صنعتی»، ماه نامۀ تدبیر، شمارۀ 176: 69-72. 19. صحفی، محمد و ایرج قرهداغی (1393) «بررسی تطبیقی جایگاه محصولات فرهنگی در بین برندهای برتر تبلیغاتی با تاکید بر سند چشمانداز 1404»، فصل نامۀ رسانه، سال 25، شمارۀ 3، 55 – 77. 20. عابدینی، صمد و قربان مولایی (1391) «بررسی جامعه شناختی رابطۀ سرمایۀ اجتماعی با میزان مصرف کالاهای فرهنگی در بین دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال»، پژوهش های جامعه شناختی، سال 6، شمارۀ 3: 77-96. 21. فاضلی، محمد (1382) مصرف و سبک زندگی، تهران: صبح صادق. 22. فتحی، سروش و احسان علیخانی (1400) «تبیین جامعهشناختی رابطۀ سرمایۀ اجتماعی و کالاهای فرهنگی»، فصل نامۀ صیانت اجتماعی و سرمایۀ فرهنگی، سال 1، شماره 1: 159-193. 23. فردرو، محسن (1378) بررسی نقش پایگاه اقتصادی و اجتماعی در مصرف کالاهای فرهنگی، چاپ اول، تهران: زهد. 24. کاووسی، اسماعیل و علی رشیدپور (1385) «قیمتگذاری کالا و خدمات فرهنگی»، فصل نامۀ علمی راهبرد، دورۀ 14، شمارۀ 3: 210- 232. 25. کشوری چرمی، مصطفی (1390) «بررسی میزان مصرف کالاهای فرهنگی و عوامل مؤثر بر آن در بین شهروندان مشهدی»، پایاننامۀ کارشناسی ارشد برنامهریزی رفاه اجتماعی، دانشگاه علامه طباطبایی. 26. محسنی، منوچهر (1379) بررسی آگاهیها، نگرشها و رفتارهای اجتماعی و فرهنگی در تهران، تهران: زهد. 27. موسوی، حبیب و فرانک پایدار (1395) «رابطۀ اعتماد، ارزش درک شده و قصد خرید مجدد مشتریان (مطالعۀ موردی: در فروشگاههای اینترنتی 5040)»، کنفرانس پژوهش نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری، گرجستان. 28. مسعودی، رامین (1390) «اهمیت مدیریت فرهنگی در اصلاح الگوی مصرف»، مرکز تحقیقات علوم اسلامی، شمارۀ 72: 172- 194. 29. نجفبیگی، رضا و زهره حسینزادگان(1390) «جهانی شدن و تجارت کالاهای فرهنگی کشور»، هفتهنامۀ بازرگانی، شمارۀ 15: 47-72.
|