۱. - ستوده اصل ، نعمت؛ قربانی، راهب؛ حاجی آقا جانی ، سعید؛ رشیدی پور، علی(۱۳۹۱) بررسی رضایت شغلی و عوامل موثر بر آن در اعضا هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی سمنان. نشریه کومش،دوره ۱۴،شماره ۲ (پیاپی ۴۶). صفحه ۲۳۹-۲۳۲. ۲. - شیربگی ،ناصر؛ قادرزاده ، امید؛ تمسکی، مریم(۱۳۹۴) درک و تجربه اعضای هیات علمی از فرایند آشنا سازی بدو استخدام و روزهای اول کار . فصلنامه پژوهش های مدیریت منابع انسانی ، دوره ۷، شماره ۲، صفحه ۱۷۹-۲۰۷. ۳. - فراستخواه ، مقصود(۱۳۹۶) روش تحقیق کیفی در علوم اجتماعی (با تاکید بر نظریه برپایه) گراندد تئوریGTM، نشر:آگاه ۴. - فراستخواه، مقصود ؛ منیعی، رضا ( ۱۳۹۴)، عوامل موثر بر مشارکت اعضای هیات علمی در سیاست گذاگذاری آموزش عالی و برنامه ریزی دانشگاهی، فصلنامه پژوهش و برنامه ریزی آوزش عالی دوره ۲۰ شکاره ۳- ۵. - فراستخواه، مقصود(۱۳۸۸)ارزیابی کیفیت آموزش عالی ایران:کاربردی از نظریه مبنایی ، نشر :موسسه پژوهش و برنامهریزی آموزش عالی. ۶. - محمدزاده ، زینب؛ صالحی، کیوان (۱۳۹۶). تبیین پدیده نشاط و پویایی علمی در مراکز علمی از منظر نخبگان دانشگاهی: مطالعهای با رویکرد پدیدار شناختی،مجله راهبرد، شماره ۷۹ ۷. - نورشاهی ،نسرین(۱۳۹۵) بررسی ابعاد فرسودگی شغلی و عوامل موثر بر آن در میان اعضای هیات علمی دانشگاه های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ارائه راهکارهای مناسب برای رفع آن، موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی. طرح پژوهشی ۸. ۵ .فراستخواه، مقصود )۱۳۹۱ )ارزیابی کیفیت آموزش عالی ایران: کاربردی از نظریهی مبنایی،تهران: نشر مؤسسهی پژوهش و برنامهریزی آموزش عالی. ۹. ۷ .قاسمی، مجید و صالحی، کیوان )۱۳۹۶« )آسیبشناسی موانع و چالشهای فعالیت اعضای هیأت علمی جدیداالستخدام«، فصلناـمهی علمی پژوهشی آموزش عالی ایران، سال ۹ ،,۸۱-۱۰۳ :۲ شمارهی
|