۱. ۱. اخوان، محمد جواد (۱۳۸۹) عبور از فتنه، جلد اول بروز فتنه، تهران: مرکز مطالعات و پژوهش رسانهها. ۲. ۲. اخوان کاظمی، بهرام (۱۳۸۸) «گفتمان عدالت در دولت نهم»، فصلنامه معرفت سیاسی، ۱ (۲)، ۲۴۳-۱۹۵. ۳. ۳. اکوانی، سید حمداله و نوروزینژاد، جعفر (۱۳۹۳) «تحلیل گفتمان یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران»، فصلنامه رهیافت انقلاب اسلامی، ۲ (۲۷)، ۲۰-۳. ۴. ۴. پایگاه اطلاع رسانی دولت (۱۳۹۵)، «منشور حقوق شهروندی»، قابل دسترس در سایت: http://media.president.ir ۵. ۵. جهانگیری، جهانگیر و فتاحی، سجاد (۱۳۹۰) «تحلیل گفتمان محمود احمدینژاد در انتخابات ریاست جمهوری دور دهم»، مجلۀ مطالعات اجتماعی ایران، ۵(۳)، ۴۷-۲۳. ۶. ۶. خوجم لی، محمد (۱۳۸۸) «چگونگی تربیت شهروندی از طریق برنامههای درسی پنهان در مدارس»، پایان نامه کارشناسی ارشد جامعه شناسی، دانشکده علوم انسانی، دانشگاه غیر انتفاعی علم و فرهنگ تهران. ۷. ۷. حسینزاده، محمد علی (۱۳۸۶) گفتمانهای حاکم بر دولتهای بعد از انقلاب در جمهوری اسلامی ایران، تهران: انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی. ۸. ۸. حسینزاده، محمدعلی (۱۳۸۸) «گفتمانهای حاکم بر دولتهای جمهوری اسلامی ایران»، مجموعه مقالات نخستین همایش علمی درآمدی بر کارنامه نظام جمهوری اسلامی ایران، جلد اول، تدوین کننده ابراهیم کلانتری، تهران: انتشارات دانشگاه تهران، ۱۵۶-۱۳۳. ۹. ۹. حسینیپاکدهی، علیرضا و زردار، زرین (۱۳۹۰) «بازنمایی مفهوم شهروندی در مطبوعات ایران»، فصلنامه علوم اجتماعی، ۲۲ (۵۳)، ۱۳۵-۹۵. ۱۰. ۱۰. رشد (۱۳۹۷) «انقلابها»، وزارت آموزش و پرورش، سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی، قابل دسترس در سایت: www. danesh.roshd.ir ۱۱. ۱۱. شورای عالی آموزش و پرورش (۱۳۹۰) «سند تحول بنیادین آموزش و پرورش»، تهران: دبیرخانه شورای عالی آموزش و پرورش و وزارت آموزش و پرورش. ۱۲. ۱۲. کاشی، محمد جواد غلامرضا ( ۱۳۸۴) نظم و روند تحول گفتار دموکراسی در ایران، تهران: گام نو. ۱۳. ۱۳. محمودی، محمد تقی (۱۳۹۰) «تحلیل محتواهای کتابهای درسی تعلیمات اجتماعی دوره راهنمایی تحصیلی از منظر نوع رویکرد آموزش شهروندی»، پژوهش در برنامهریزی درسی، ۲ (۱و۲)، ۱۰۸-۹۶. ۱۴. ۱۴. مهدیزاده، سید محمد (۱۳۸۱)، «انعکاس سخنرانیهای سه نامزد ریاست جمهوری (خاتمی، توکلی، جاسبی) در روزنامههای نوروز، رسالت و آفرینش»، فصلنامه پژوهش فرهنگی، ۷ (۳)، ۲۴۰-۱۸۷. ۱۵. ۱۵. نیکنامی، مصطفی و مدانلو، یاسمن (۱۳۸۷) «تعیین مؤلفههای آموزش شهروندی در دورۀ راهنمایی تحصیلی جهت ارایه یک چهارچوب نظری مناسب»، فصلنامه رهبری و مدیریت آموزشی، ۲ (۱)، ۱۶۴-۱۳۷.
|