1. اعتمادی فرد، سید مهدی (1396) دانشگاه از منظر دانشجویان، چاپ اول، تهران: پژوهشکده ی مطالعات فرهنگی و اجتماعی. 2. آهنچيان، محمدرضا (1392) «بوروکراسيدانشگاهي: مسائل و چالش ها»، فصل نامه ی انجمن آموزش عالي ايران، سال5، شماره ی 4: 1-22. 3. جاوداني، حميد (1393) «طراحي الگوي توسعه ی سازماني در نظام مديريت آموزش عالي ايران»، فصل نامه ی پژوهش و برنامه ريزي در آموزش عالي، دوره ی 20، شماره ی 4: 74-5. 4. حقي زاده، محمدحسين (1396) سرمايه ی اجتماعي و مشارکت زمينه ساز توسعه ی پايدار، تهران: مينوفر. 5. درويشي، ليلا و پریوش جعفري (1398) شهروندي در بستر نظام تربيتي، تهران: سراچه دل. 6. رضايي، محمدجواد و مهدی موحدي بک نظر (1396) «تبيين و ارزيابي نظريه ی انتخاب عمومي»، اقتصاد تطبيقي، سال چهارم، شماره ی 1(پياپي7): ۸۹-۱۱۴. 7. ستاري، علي؛ يرداني، فاطمه و عباس فرازي (1396) «بررسي نظريه ی کنش ارتباطي هابرماس و دلالت هاي آن در آموزش عالي و دانشگاه»، علومتربيتي، دوره ی 24، شماره ی 1: 150-121 8. صالحی، مسلم; قلتاش، عباس و حدیثه مرتضایی (1392) «رابطه ی خلاقیت و مشارکت با توانمندسازی اعضای هیئت علمی»، فصل نامه ی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، سال چهارم، شماره ی3 (پیاپی15): 99-116. 9. علوی شاد، عباس (1401) «شناسایی و ارزیابی مولفه های اثرگذار بر بازده مطلوب سرمایه گذاری در تجاری سازی تحقیقات دانشگاهی ایران»، فصل نامه ی چشم انداز مدیریت بازرگانی، دوره ی 22، شماره ی 51: 24-13. 10. کشتكار، مهران و حمیدرضا حاتمي (1394) «الگوي مفهومي مشاركت سازمان يافته ی مردمي براي تحقق استحکام ساخت دروني قدرت نظام»، فصل نامه ی مطالعات راهبردي بسيج، سال هجدهم، شماره ی 69: 67-39.
|