1. دانایی فرد، حسن، اسلامی، آذر (1390) استراتژی پژوهشی نظریه ی داده بنیاد در عمل؛ ساخت نظریه ی بی تفاوتی سازمانی، تهران: دانشگاه امام صادق (ع). 2. جامه بزرگی، محمد جواد و محمدرضا میگون پوری (1400) «فرهنگ اکوسیستم کارآفرینی دانشگاهی، پیشران توسعه ی کارآفرینی اجتماعی»، مدیریت فرهنگی، 15(51): 57-45. 3. داوری، علی؛ سفیدبری، لیلا و وجیه باقرصاد (1396) «عوامل اکوسیستم کارآفرینی ایران براساس مدل آیزنبرگ»، فصل نامه ی توسعه ی کارآفرینی، شماره ی 35: 120-101. 4. شیهکی تاش، مهیم و لقمان منصوری (1399) «تحلیل و بررسی شاخصهای فرهنگی هافستد و تأثیر آن بر کارآفرینی در اکوسیستم کارآفرینی دانشبنیان (مطالعه ی موردی: استان سیستان و بلوچستان)»، جامعه شناسی اقتصادی و توسعه، دوره ی 9، شماره ی 2: 233-251. 5. کلانتری، محمدعلی؛ بهارستان، جلیل و محمدعلی نادی (1398) «تحلیل داده بنیاد مؤلفه های رفتار مدیریتی به منظور ارائه ی مدل برای نظام آموزش عالی ایران»، مدیریت بر آموزش سازمان ها، دوره ی 8، شماره ی 1: 38-13.
|