1. بهار، مهری و زینب محمودیان (1402) «شناسایی مدل پارادایمی «توسعۀ نوآوری در مؤسسات خیریه ایران» (یک نظریۀ زمینهای)»، مطالعات وقف و امور خیریه، دورۀ 1 ،شمارۀ 1 : 1-24. doi:10.22108/ECS.2022.133009.1000. 2. خداپرستی، بهزاد (1388) «روایت در بازیهای رایانهای»، فصلنامۀ هنر، شمارۀ 81 :270-301. 3. 3ر مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (1402) «نمای باز ۱۴۰۰: شاخصترین اطلاعات مصرف بازیهای دیجیتال در ایران»، بنیاد ملی بازیهای ایرانی.
https://B2n.ir/r09719
|