1. احمدی، ف.، مفاخرینیا، ف. و فرجی، ب. (1391). ترویج فرهنگ کارآفرینی با رویکرد اسلامی در دانشگاههای استان کردستان. مدیریت در دانشگاه اسلامی، 1(3)، 485-502. 2. امیرتیموری، س. (1395). نقش نیروی کار تحصیلکرده در رشد بهرهوری کل عاملهای تولید در بخش کشاورزی ایران. پژوهش مدیریت آموزش کشاورزی، 8(36)، 55-63. 3. امیری، ع. ن. و مرادی، ی. (1387). نگرشهای کارآفرینانه دانشجویان و موانع آن. فصلنامه پژوهش و برنامهریزی در آموزش عالی، 49، 67-45. 4. امینی، م.، تمنایی فر، م. ر. و غلامی علوی، ص. (1391). ارزیابی قابلیتهای کارآفرینی دختران دانشجو. فصلنامه زن و جامعه، 3(4)، 115- 137. 5. باقری حیدری، ف. (1394). بررسی عوامل مؤثر بر هویت دانشگاهی در بین دانشجویان (مطالعه موردی دانشگاههای پیام نور، آزاد و غیر انتفاعی). فرهنگ در دانشگاه اسلامی، 5(4)، 587-600. 6. ثمری، ع.، یمنی دوزی سرخابی، م.، صالحی عمران، ا. و گرائینژاد، غ. (1392). بررسی و شناسایی عوامل مؤثر در فرآیند توسعه دانشگاهی در دانشگاههای دولتی ایران. مطالعات برنامهریزی آموزشی، 2(4)، 100-67. 7. جهانیان، ر. (1389). بررسی راهکارهای توسعه کارآفرینی در آموزشکدههای فنی و حرفهای دانشگاه آزاد اسلامی. فصلنامه تحقیقات مدیریت آموزشی، 2(2)، 74- 51. 8. خواجوی خان، آ. و قاضی میرسعید، س. ع. (1391). بررسی وضعیت فرهنگ سازمانی کارآفرینانه در دانشکدههای طب سنتی ایران. مجله طب سنتی اسلام و ایران، 3(4)، 489-492. 9. زالی، م.، مدهوشی، م. و کردنائیج، ا. (1386). ارزیابی مشخصههای کارآفرینی دانشجویان (مورد مطالعه: دانشگاه مازندران). مدرس علوم انسانی، 11(3)، 113-81. 10. شریفزاده، م. و زمانی، غ. (1385). روحیه کارآفرینی در دانشجویان کشاورزی: مطالعه موردی دانشگاه شیراز. مجله علوم کشاورزی ایران، 2(1)، 107-115. 11. شفیعی، م. و نعمتی، م. ع. (1389). نظام ملی نوآوری با رویکرد توسعه فرهنگ کارآفرینی. نشریه صنعت و دانشگاه، 9 و 10، 75-84. 12. صمدی میارکلایی، ح.، صمدی میارکلایی، ح. و آقاجانی، ح. (1394). تبیین ظرفیت و فرهنگ کارآفرینانه در دانشگاه علوم پزشکی بابل از طریق روش تحلیل فازی. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، 76، 145-135. 13. عزیزینژاد، ب.، پورحیدر، ر. و سلطانی، پ. (1393). بررسی رابطه بین سلامت روان و عوامل دروندانشگاهی در بین دانشجویان رشته بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی ارومیه. مجله دانشکده پرستاری و مامایی ارومیه، 12(10)، 1139-1146. 14. علیآبادی، و.، عطائی، پ. و موحدی، ر. (1395). بررسی تأثیر تفکر استراتژیک و سرمایه اجتماعی بر تشخیص فرصتهای کارآفرینانه در بین جوانان روستایی. پژوهش و برنامهریزی روستایی، 5(2)، 110-95. 15. طاعتی، م. و بهرامی، م. (1388). بررسی مقایسهای عوامل مؤثر بر آینده علم و فناوری ایران تا افق 1404 از دیدگاه متخصصان و سیاستگذاران. فصلنامه سیاست علم و فناوری، 2(2)، 47-61. 16. طبرسا، غ.، محبوب، س.، اسمعیلی گیوی، م. و اسمعیلی گیوی، ح. (1389). بررسی تاثیر فرهنگ کارآفرینانه سازمانی بر خلاقیت و نوآوری در نهاد کتابخانههای عمومی کشور. فصلنامه تحقیقات اطلاعرسانی و کتابخانههای عمومی، 60، 5-22. 17. لیث، ن. (1388). بررسی عوامل موثر بر توسعه کارآفرینی در نظام آموزشهای علمی- کاربردی کشاورزی استانهای آذربایجان غربی و شرقی از نظر آموزشگران و دانشجویان. پایاننامه کارشناسی ارشد دانشکده کشاورزی دانشگاه تربیت مدرس. 18. محسنی، ه. س. و شفیعزاده، ح. (1392). بررسی وضعیت دانشگاههای دولتی تهران در تحقق فرآیند تبدیل دانش به فناوری. فصلنامه راهبرد اجتماعی و فرهنگی، 2(7)، 135-170. 19. موحدی، ر.، حیدری ترازک، خ. و سعدی، ح. (1395). موقعیت برنامه درسی کارآفرینی در دانشکده کشاورزی دانشگاههای بوعلی سینا، رازی و کردستان. پژوهش مدیریت آموزش کشاورزی، 8(36)، 64-76. 20. موسیوند، م.، صفایی شکیب، ع.، عطائی، پ. و عبدالملکی، ب. (1395). تحلیل تأثیر مؤلفههای سرمایه روانشناختی بر تشخیص فرصتهای کارآفرینانه کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان همدان. پژوهشهای رشد و توسعه اقتصادی، 6(23)، 64-55. 21. مهدوی، م. و روحی عزیزی، م. (1386). راهکارهای تغییر فرهنگ سنتی سازمانی به فرهنگ کارآفرینانه در بخش تعاون. تعاون و کشاورزی، 277، 113-107. 22. Breazeale, N., Fortunato, M. W. P., Allen, J. E., Hustedde, R. J., & Pushkarskaya, H. (2015). Constructing a multi-dimensional measure of local entrepreneurial culture. Community Development, 46(5), 516-540. 23. Cañizares, S. M. S., & García, F. J. F. (2010). Gender differences in entrepreneurial attitudes. Equality, Diversity and Inclusion: An International Journal, 29(8), 766 –786. 24. Chuluunbaatar, E., Ottavia; D., & Shiann-Far, K. (2011). The entrepreneurial start-up process: the role of social capital and the social economic condition. Asian Academy of Management Journal, 16(1), 43-71. 25. Dede, C. (2009). Technologies That Facilitate Generating Knowledge and Possibly Wisdom. ProQuest Education Journals, 38(4), 260-273. 26. Doppelt, Y. (2009). Assessing Creative Thinking in Design-Based Learning. International Journal of Technology and Design Education, 19, 55-65. 27. Espíritu-Olmos, R., & Sastre-Castillo, M. A. (2015). Personality traits versus work values: Comparing psychological theories on entrepreneurial intention. Journal of Business Research, 68(7), 1595-1598. 28. Hartono, E. (2004). Knowledge, Technology, and Inter-Firm Collaboration: A Model and Empirical Study of Collaborative Commerce. Doctor of Philosophy, UMI University. 29. Lamproulis, D. (2011). Cultural Space and Technology Enhance the Knowledge Process. Journal of Knowledge Management, 11(4), 30-44. 30. Okafor, Ch., & Mord, Ch. (2010). Women entrepreneurship development in Nigeria: The effect of environmental factors. Petroleum-Gas University of Ploiesti Bulletin. Economic Sciences Series, LXII (4), 43-52. 31. Osowska, R. (2016). The development of entrepreneurial culture in a transition economy: An empirical model discussion. In Contemporary Entrepreneurship: Multidisciplinary Perspectives on Innovation and Growth (pp. 259-273). 32. Reed, R. V., Fazel, M., Jones, L., Panter-Brick, C., & Stein, A. (2011). Mental health of displaced and refugee children resettled in low-income and middle income countries: risk and protective factors. Lancet, 379, 250-265. 33. Schunk, D.H. (2010). Self-efficacy and academic motivation. Educational Psycologist, 26, 207-231. 34. Sorensen, J. A. T., & Chambers, D. A. (2007). Evaluating Academic Technology Transfer Performance by How well Access to Knowledge is Facilitated–defining an access metric. Springer Science and Business Media, LLC. 35. Urban, B., & Ratsimanetrimanana, F. A. (2015). Culture and entrepreneurial intentions of Madagascan ethnic groups. Journal of Entrepreneurship in Emerging Economies, 7(2), 86-114. 36. Voxi Heinrich, A. (2007). The Effects of Technology-As-Knowledge on the Economic Performance of Developing Countries. Journal of Technology Education, 9(6), 1-35. 37. Yao, X., Farmer, S., & Kung-McIntyre, K. (2016). Who is the entrepreneur? Prototypical views of the entrepreneurial role across three cultures. Advances in International Management, 29, 117-145. 38. .علیآبادی، وحید؛ موحدی، رضا؛ سعدی، حشمتاله و عطائی، پوریا )1315ب( »الگوسازی مفهومی شایستگیهای مورد نیاز زنان کارآفرین روستایی«، راهبردهای کارآفرینی در کشاورزی، 50-40 صص(، 5(3 39. علیآبادی، وحید؛ عطائی، پوریا؛ موحدی، رضا و خیاطی، مهرناز )1310« )واکاوی کیفی الزامات و چالشهای توسعهی خوداشتغالی دانشآموختگان کشاورزی«، کارآفرینی در کشاورزی، 31-25 صص(، 3(4 41. حسینینیا، غالمحسین؛ عطائی، پوریا و یعقوبی فرانی، احمد )1310« )ارزیابی مهارتها و ویژگیهای کارآفرینانهی دانشجویان و تأثیر آن بر قصد کارآفرینی )مورد مطالعه: مراکز آموزش علمی-کاربردی مهارت(«، فصلنامهی آموزش مهندسی ایران، 11(03 ،)صص 25-44.
|