1. 1. آزادارمکی، تقی، (1391)، ساختار نظریهی جامعهشناختی ایران، تهران: نشر علم 2. 10. سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، چاپ اول، 1391 3. 11. سیسموندو، سرجیو، (1392)، مقدمهای بر مطالعات علم و تکنولوژی، ترجمه: یاسر خوشنویس، تهران: سروش 4. 12. شیخرضایی، حسین، (1388)، استعاره و علم تجربی، فصلنامه اندیشه دینی دانشگاه شیراز، پیاپی 30، بهار، صص 57-74 5. 13. قانعی راد، محمد امین؛ خسروخاور، فرهاد، (1390)، جامعهشناسی کنشگران علمی در ایران، تهران: نشر علم 6. 14. قانعیراد، محمدامین، (1385الف)، وضعیت اجتماعی علمی در رشتهی علوم اجتماعی، نامهی علوم اجتماعی، شماره 27، بهار صص،27-57 7. 15. قانعیراد، محمد امین، (1385ب)، نقش تعاملات دانشجویان و اساتید در تکوین سرمایهی اجتماعی دانشگاهی، مجلهی جامعهشناسی ایران، دورهی هشتم، شماره 1 بهار، صص 3-29 8. 16. قجری، حسینعلی؛ نظری، جواد، (1392)، کاربرد تجلیل گفتمان در تحقیقات اجتماعی، تهران: جامعه شناسان 9. 17. کلانتری، عبدالحسین؛ ناصرخاکی، حسن؛ نجم، نجمه، (1392)، نظام معنایی گفتمان اسلامیسازی علم، مطالعات الگوی پیشرفت اسلامی ایرانی، شماره 4، پاییز و زمستان، (29-59). 10. 18. محسنی، منوچهر، (1372)، مبانی جامعهشناسی علم، تهران: طهوری 11. 19. مقدمی، محمدتقی، (1390) ، نظریه تحلیل گفتمان لاکلا و موف و نقد آن، معرفت فرهنگی و اجتماعی، سال دوم، شماره دوم، بهار 1390،(91 – 124) 12. 2. ایمان، محمدتقی؛ نوشادی، محمودرضا، (1390)، تحلیل محتوای کیفی، پژوهش، سال سوم، شماره دوم، پاییز و زمستان ، (15-44) 13. 20. مهدیزاده، محمدرضا؛ توکل، محمد، (1386)، مطالعات علم و فناوری: مروری بر زمینههای جامعهشناسی فناوری؛ دوفصلنامه برنامه و بودجه، سال دوازدهم، شماره 105، پاییز و تابستان ، (85-124) 14. 21. نجفی، ابراهیم؛ احمدی، حسین، (1391)، اهمیت نقش و کارکرد خانواده از دیدگاه اسلام و بررسی جایگاه آن در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، فصلنامه خانواده و پژوهش، سال نهم، شماره 14، بهار 15. 22. یارمحمدی، لطفالله، (1391)، درآمدی به گفتمانشناسی، تهران: هرمس 16. 23. فتوحی، محمود، (1388)، بازتاب ایدئولوژی در سبک و گفتمان، ابل دسترسی روی: 17. 3. پیروانینیا،پونه؛ پیروانینیا، پگاه (1392)، تحلیل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از نظر میزان اهمیت به یادگیری سازمانی، مجله دانشگاهی یادگیری الکترونیکی (مدیا)، شماره 14، پاییز، صص 40-48 18. 4. حیدری، محمدشریف، (1392)، جامعهپذیری دینی در ایران، تهران: پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 19. 5. دباغ، حسین، (1392)، مجاز در حقیقت، ورود استعاره در علم، تهران: هرمس 20. 6. ربانی، علی، ماهر، زهرا، (1390)، رویکردهای جامعهشناختی در باب ماهیت معرفت علمی؛ از عقلانیسازی تا رویکرد فرهنگی، فصلنامه علمی – پژوهشی سیاست علم و فناوری، سال سوم، شماره 3، بهار، صص 33 – 48 21. 7. رفیعپور، فرامرز، (1382)، تکنیکهای خاص تحقیق در علوم اجتماعی، تهران: شرکت سهامی انتشار 22. 8. رهبری، مهدی؛ بلباسی، میثم؛ قربی، سیدمحمدجواد، (1394)، هویت ملی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران، فصلنامه مطالعات ملی، شماره 61، بهار 23. 9. زائرکعبه، رحیم، (1378)، تأثیر جهانیشدن بر نظام علمی، رشد علوم اجتماعی، دوره یازدهم، شماره 4، تابستان، صص 46-56 24. http://karsi.blogfa.com/post-59.aspx(تاریخ دسترسی: 15 دی 1396) 25. Freeman. H. E. & Showel. M. (2010). The Role of the Family in the Socialization Process. The Journal of Social Psychology Vol. 37 , Iss. 1,1953. PP 97-101 26. Grusec. J. E. (2011). Socialization Processes in the Family: Social and Emotional Development, Annual Review of Psychology, Vol. 62: 243-269 27. Irwin. C. & Berge. Z. (2006). Socialization in the Online Classroom, University of Maryland Baltimore County, Vol. 9 No. 1, March , PP: 1-7 28. Jordana Moscatell, M. (2008). The Socialization Process of Student Teacher During The Student Teaching Experience : Continues Negotiation Between Student Teacher And Mentor Teacher, Copyright by Maria Jordana Moscatell All Rights Reserved 29. Sismondo. S (2010) . An Introduction to Science and Technology Studie. Chichester, West-Sussex: Blackwell
|