1. 1. باهنر، ن و چابکی درزابی، ر. (1392, پاییز و زمستان). تحلیل سیاستهای سواد رسانهای در سه نهاد فرهنگی و ارتباطی ایران. دو فصلنامۀ مطالعات میانرشتهای در رسانه و فرهنگ (6), 1-26. 2. 2. بصیریان جهرمی، ح و بصیریان جهرمی، ر. (1385). درآمدی به سواد رسانهای و تفکر انتقادی. فصلنامۀ رسانه (4), 33. 3. 3. بنکار، م. (1392). بررسی تأثیر میزان سواد رسانهای مخاطبان بر انتخاب سبک زندگی متأثّر از برنامههای شبکههای ماهوارهای (شبکه من و تو). تهران، ایران: دانشگاه فرهنگ و هنر علمی و کاربردی. 4. 4. بیچرانلو، ع. (1390, اردیبهشت 06). نشست تخصصی «تلویزیون و چالشهای پیش رو در فضای نوین رسانهای ایران». بازیابی از http://aftabnews.ir. 5. 5. تسلیمی، م. (1381). مدیریت تحول سازمانی. تهران: سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت). 6. 6. تقی زاده، ع. (1393). نقش دورۀ آموزش سواد رسانهای بر توانایی پردازش پیامهای رسانهای دانشآموزان مقطع متوسطه؛ مطالعه موردی دانشآموزان سال اول متوسطۀ شهر کرمان در سال تحصیلی 1393-1392. تهران، تهران، ایران: دانشگاه علامه طباطبایی. 7. 7. روزنامه ابتکار. (1394, شهریور 18). صداوسیما در خاک ماهواره. 8. 8. زمردیان، ا. (1377). مدیریت تحول. تهران: سازمان مدیریت صنعتی. 9. 9. ساروخانی، ب. (1387). روشهای تحقیق در علوم اجتماعی. تهران: صراط. 10. 10. طیبی، س. (1387). بررسی توجه متصدیان سیما به معیارهای سواد رسانهای در برنامههای سیمای جمهوری اسلامی ایران از دیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد. تهران، ایران: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز. 11. 11. کلاته آقامحمدی، آ. (1393). عنوان بازطراحی سازوکار سیاستگذاری رسانهای متأثر از رویکرد ارتقا سواد رسانهای. پایاننامۀ کارشناسی ارشد. تهران: دانشگاه تهران. 12. 12. محمد زاده، ع. (1382). مدیریت توسعه (تحول سازمان بهمثابه استراتژی توسعه). تهران: سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی (سمت). 13. 13. مورهد و گریفین. (1380). رفتار سازمانی (نسخه چاپ ششم). (س. الوانی و غ. معمارزاده، مترجم) تهران: انتشارات مروارید. 14. 14. نوربخش، س. (1392). مفاهیم اساسی دانش ارتباطات. تهران: جامعهشناسان.
|