1. اعرابیان، اقدس (1395) «تابآوری»، فصل¬نامه¬ی اطلاعرسانی آموزشی پژوهشی نواندیش سبز، 10(38-37)، صص 43-.36 2. - ابراهیمی، روناک؛ عدلی، فریبا؛ گلنار، مهران (1394) نقش فرهنگ دانشگاهی بر دانش آفرینی از دیدگاه صاحبنظران نظام آموزش عالی، فصلنامه پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی، شماره 21، ص 151-127 3. اسدی، محمد و خلیل غلامی (1395) «سنتزپژوهی بر الگوی تدریس اثربخش در آموزش عالی»، فصل¬نامه¬ی مطالعات برنامه¬ریزی آموزشی، 5(9): 144-113. 4. حجازی، یوسف و ژاله بهروان (1388) «بررسی رابطه¬ی بین عوامل فردی و سازمانی با بهره¬وری پژوهشی اعضای هیأت علمی کشاورزی»، نشریه¬ی ترویج و آموزش کشاورزی ایران، 5(1): 60-47. 5. تقوی، محسن (1390) بررسی چالش های آموزش عالی، خبرگزاری ایسنا، کدخبر 4932 6. خنیفر، حسین (1387) «استرس شغلی، از افسانه تا واقعیت»، فصل¬نامه¬ی علمی راهبرد: 40-9. 7. جاودانی، حمید (1389) «نقش دانشگاه در فرآیند توسعه»، نامه¬ی آموزش عالی، سال سوم، شماره¬ی دهم، صص 50-35. 8. - پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (1395) رشد 24 برابری کمیت تولید علم ایران طی 15 سال، www.isna.ir 9. سلطانی، مرتضی؛ نجات، سهیل و خشایار جعفری (1394) «بررسی تأثیر مسوولیت اجتماعی سازمان بر تعهد عاطفی کارکنان نقش میانجی فرهنگ سازمانی»، فصلنامه¬ مطالعات رفتار سازمانی، سال 4، شماره¬ی 15: 171-145. 10. عسکری، مریم، عدلی، فریبا و گلنار مهران (1395) «شناسایی عوامل مؤثر بر دانش-آفرینی اعضای هیأت علمی مؤسسات آموزش عالی»، فصل¬نامه¬ی آموزش علوم دریایی، شماره¬ی 6: 39-27. 11. رضائیان مجید؛ توکل کوثری، محمدعلی و عبدالرحیم نوه ابراهیم (1395) «تحلیل چالشهای فراروی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی ایران»، فصل¬نامه-ی آموزش عالی ایران، 8(1): 91-72. 12. فیضی، طاهره (1384) «طراحی و تبیین الگوی سرمایه¬ی اجتماعی دانشگاه پیام نور»، رساله¬ی دکتری، تهران: دانشگاه علامه طباطبایی. 13. فیاضی، مرجان (1393) «تأثير فلات¬زدگي شغلي بر تعهد عاطفي و دلبستگي به كار مورد مطالعه: كتاب¬داران دانشگاهي كشور»، فصل¬نامه¬ی علمی مديريت ايران، 9(12): 113– 102. 14. قاراخانی، معصومه و سید آیت¬الله میرزایی (1394) «فضای هنجاری آموزش علوم اجتماعی در ایران (مطالعه¬ی موردی دانشگاه¬های دولتی تهران)»، فصل¬نامه¬ی علوم اجتماعی، 22(69): 128-107. 15. کاظمی¬پور، شهلا (1370) «۵۰۰ استاد دانشگاه آزاد اسلامی در آستانه¬ی تعدیل»، سایت خبری جماران، www.jamaran.news، کد خبر 877222/70 16. میرجلیلی، سیدمحمدعلی (1397) «بررسی نقش توسعه¬ی حرفه¬ای و توانمندسازی مدرسان دانشگاه فرهنگیان بر ادراک دانش¬جویان از کیفیت تدریس؛ مطالعه¬ی موردی دانشگاه-های فرهنگیان یزد»، دوفصل¬نامه¬ی علمی- پژوهشی مطالعات آموزشی و آموزش¬گاهی، سال هفتم، شماره¬ی نوزدهم: 37-10. 17. محمدزاده، زینب و کیوان صالحی (1394) «آسیب¬شناسی نشاط و پویایی علمی در مراکز علمی و دانشگاهی: مطالعه¬ای با رویکرد پدیدار¬شناسی»، فصل¬نامه¬ی سیاست¬های راهبردی و کلان، 3(11): 25-1. 18. وزیری نسب، فرشته (1390) «نگاهی به دیدگاه¬های لیوتار در موقعیت پست مدرن»، سایت ادبی پیاده¬رو،nasour.net/1390.05.23 19. هویدا، رضا و حسین مولوی (1387) «فرآیند بهبود کیفیت آموزشی از نظر اعضای هیأت علمی دانشگاه¬های استان اصفهان: مقایسه¬ای براساس مقیاس AQIP»، مجله¬ی ایرانی آموزش در علوم پزشکی، 1(8)،141-132 20. هادی¬زاده مقدم، اکرم؛ رامین مهر، حمید و دنیا جهانسوزان (1389) «بررسی مسائل کلیدی پیاده¬سازی سامانه¬ی مدیریت اطلاعات علم و فناوری»، فصل¬نامه¬ی مدیریت کسب و کار، سال دوم، شماره¬ی 6: 51-26. 21. وحیدی، مجید؛ بشیربنائم، یاسر و مریم رسولی (1393) «بررسی تأثیر ویژگی¬های شغلی بر فلات¬زدگی در مسیر پیشرفت شغلی سرمایه¬های انسانی»، فصل¬نامه¬ی علمی- پژوهشی مطالعات مدیریت (بهبود و تحول)، سال بیست و دوم: 62-25. 22. وزارت علوم (1397) آیین¬نامه¬ی اداری و استخدامی اعضای هیأت علمی دانشگاه، dlp.msrt.ir 23. هرش، ورنرزوی، رضا و لوک وبر (1381) چالش¬های فراروی آموزش عالی در هزاره¬ی سوم، تهران: نشر دانشگاه امام حسین. 25. - منادی، مرتضی (1396) بی انگیزگی در اساتید و دانشجویان ،خبرگزاری راستان نیوز، کدخبر: 24341
|