۱. احدی، بهمن؛ فتحی، آیت اله و کریم عبدالحمیدی (۱۳۹۳) «بررسی عوامل روانشناختی مؤثر بر عملکرد شغلی کارکنان فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی»، دانش انتظامی آذربایجان شرقی، شمارۀ ۴: ۷۸-۶۴. ۲. آرون، ریمون (۱۳۹۰) مراحل اساسی سیر اندیشه در جامعهشناسی، ترجمۀ باقر پرهام، تهران: علمی و فرهنگی. ۳. آزادی، رسول و حسین عیدی (۱۳۹۴) «اثرات رضایت شغلی و سرمایۀ اجتماعی بر عملکرد کارکنان با نقش میانجیگری تعهد سازمانی (مطالعۀ موردی کارکنان وزارت ورزش و جوانان)»، مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش، دورۀ ۲، شمارۀ ۸: ۲۴-۱۱. ۴. آشوری، داریوش (۱۳۷۳) دانشنامه سیاسی، تهران: مروارید. ۵. ایتزن، استنلی دی، باکازین، ماکزین و کلی ایتزن اسمیت (۱۳۹۶) مسائل اجتماعی از دیدگاه انتقادی، جلد اول، ترجمۀ هوشنگ نایبی، تهران: پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات. ۶. توسلی، غلامعباس (۱۳۹۱) جامعهشناسی کار و شغل، تهران: سمت. ۷. توکلی خمینی، نیره (۱۳۸۹) جامعهشناسی صنعتی، تهران: دانشگاه پیام نور. ۸. خوش کار، علیرضا (۱۳۸۹) «بررسی عوامل اجتماعی- فرهنگی مؤثر بر اختلافات کارگری و کارفرمایی در ایران»، ماهنامۀ کار و جامعه، شمارۀ ۱۲۵: ۹۵-۸۰. ۹. رابینز، استیفن پی (۱۳۸۱) مدیریت رفتار سازمانی، مترجمان: دکتر علی پارسائیان و دکتر سید محمد اعرابی، تهران: مؤسسۀ مطالعات و پژوهشهای بازرگانی. ۱۰. رابینگتن، ارل و مارتین واینبرگ (۱۳۸۶) رویکردهای نظری هفت گانه در بررسی مسائل اجتماعی، ترجمۀ رحمت اله صدیق سروستانی، تهران: دانشگاه تهران. ۱۱. رجبی موغاری، خدیجه (۱۴۰۱) «اثربخشی آموزش واقعیت درمانی بر کنترل پرخاشگری و تعارض اجتماعی کارکنان شرکت صنایع غذایی طوفان»، رسالۀ کارشناسی ارشد، موسسۀ آموزش عالی خزر-محمودآباد، دانشکده علوم انسانی. ۱۲. شیری، قاسمعلی (۱۳۸۰) «بررسی ارتباط عوامل فرهنگی و تخمین استراتژی رویارویی با تعارض توسط کارکنان و مدیران سازمان مدیریت و برنامهریزی»، پایاننامۀ کارشناسی ارشد، دانشگاه تهران. ۱۳. صادقی، احمد؛ صالحآبادی، ابراهیم و عقیل مختاری (۱۳۹۲) «بررسی عوامل مؤثر بر بروز تعارض اجتماعی میان کارگر و کارفرما در کارگاههای مشمول قانون کار شهر سبزوار»، ماهنامۀ اجتماعی، علمی و فرهنگی کار و جامعه، شمارۀ ۱۶۲: ۴۳-۳۱. ۱۴. گرینت، کیت (۱۳۸۵) جامعهشناسی کار، ترجمۀرضوان صدقینژاد، تهران: علم. ۱۵. گیدنز، آنتونی (۱۳۷۷) جامعهشناسی، منوچهر صبوری، تهران: نی ۱۶. لوکاس، هنری (۱۳۷۶) تاریخ تمدن، ترجمۀعبدالحسین آذرنگ، تهران: کیهان. ۱۷. مرادی سروش، محمد (۱۳۸۹) «بررسی ارتباط صفات انگیزشی، سرمایۀ اجتماعی سازمانی و جهتگیری مذهبی با عملکرد شغلی کارکنان مراکز تولیدی»، پایاننامۀ کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی، دانشگاه محقق اردبیلی، دانشکده ادبیات و علوم انسانی، گروه روانشناسی. ۱۸. مرتضوی، سعید؛ پورآزاد، ناصر؛ امیررضوی، پگاه و معصومه صادقی مقدم (۱۳۸۹) «بررسی نقش تعدیل گری متغیر اهمیت مسؤولیت اجتماعی بر رابطۀ بین مسؤولیت اجتماعی و تعهد سازمانی؛ نمونۀ مورد مطالعه: شرکت های صنایع غذایی شهر مشهد»، علوم اجتماعی، دورۀ ۷، شمارۀ ۲: ۲۱۷-۱۹۳. ۱۹. مشبکی، اصغر (۱۳۸۷) سیمای سازمان-مروری بر اثر ارزشمند گرت مورگان دربارۀ سازمان و استعاره آن، تهران: دانشکده مدیریت دانشگاه تهران. ۲۰. مونی، لیندا ای، ناکس، دیوید و کارولین شاخت (۱۳۹۶) فهم مسائل اجتماعی، ترجمۀ مهری سادات موسوی، سمیه ملکی، سلمان قادری، سعید طاهریان، حامد بزرگخو و کوروش محمدی، تهران: جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبایی. ۲۱. نوذری، حمزه (۱۳۹۶) «تحلیل تجربه و درک کارگران از شرایط کاری؛ دلایل و پیامدها (مورد مطالعه: کارگران بنگاههای تولیدی پوشاک کرج)»، برنامه ریزی رفاه و توسعۀ اجتماعی، دورۀ هشتم، شمارۀ ۳۱: ۲۶۲-۲۳۱. ۲۲. نیکا بزمی آذر، معصومه و سید محمدصادق مهدوی (۱۳۹۰) «ارزیابی رابطۀ کارگر و کارفرما در کارخانجات صنعتی»، پژوهش اجتماعی، دورۀ۴، شمارۀ ۱۳: ۳۵-۱۷. ۲۳. هنسلین، جیمزام و لوری آن فوار (۱۳۹۴) مسائل اجتماعی؛ ریشههای پیدا و نهان، جلد اول، ترجمۀ اکبر استرکی، تهران: دانشگاه علوم انتظامی امین. ۲۴. ورسلی، پیتر (۱۳۸۸) نظم اجتماعی، ترجمۀ سعید معیدفر، تهران: نی.
|