| 1. -1)	ابراهیم بایسلامی، غلامحیدر (1395)صد هتل، صد کسب و کار ، تهران: انتشارات ماهواره. 2. 2)	ازکیا، مصطفی و ایمانی جاجرمی، حسین، (1390)، روشهای کاربردی تحقیق کاربرد نظریه بنیانی، تهران : نتشارات کیهان. 4. 4)	ازکیا، مصطفی؛ احمد رش، رشید و پارتازیان، کامبیز،(1396) روش های تحقیق کیفی از نظریه تا عمل، جلد دوم، چاپ اول، تهران: انتشارات کیهان. 5. 5)	استراوس ، آنسلم . کوربین، جولیت (1390) اصول روش تحقیق کیفی (. ترجمه بیوک محمدی ). تهران:  پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی. 6. 6)	برنز، پیتر (1385)درآمدی بر مردمشناسی گردشگری. ترجمه هاجر هوشمندی، افکار، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، تهران : پژوهشکده مردمشناسی. 7. 7)	بوستانی، داریوش و احمد محمدپور (1388).بازسازی معنایی جهتگیری جنسیتی پسران نسبت به دختران.نشریه مطالعات راهبردی زنان دوره11 شماره 44. 8. 8)	رفعت جاه ، مریم و خیرخواه، فاطمه، (1392) مقاله مسائل و چالش های اشتغال زنان در ایران از دیدگاه شاغلان پست های مدیریتی، فصلنامۀ مطالعات توسعۀ اجتماعی- فرهنگی، سال اول، شمارۀ دوم 9. 9)	طاعتی، آرام (1378) بررسی راهکارهای مشارکت موثر زنان در سطوح مدیریت برنامه 5 ساله دوم کشور، تهران ، مجموعه مقالات همایش نظام اداری و توسعه. 10. 10)	قدرتی، حسین (1394) مقاله فراز و فرود اشتغال زنان در ایران و تفاوت آن با روندهای جهانی، فصلنامه توسعه اجتماعی (توسعه انسانی سابق)، دوره 9 ،شماره 3 ،بهار 94 11. 11)	لیندلف، تامس و برایان تیلور (1388) روش های تحقیق کیفی در علوم ارتباطات، ترجمه عبداله گیویان، تهران : همشهری. 13. 13)	وظیفه دان، آلانجا، رهبری، سمیه. زرین، بهار (1389)، بررسی امکانات و محدودیت های توسعه گردشگری در کشورهای اسلامی در قالب مدل و تاکتیک برنامه ریزی و ارائه راهکارها. مجموعه مقالات چهارمین کنگره بین المللی جغرافی دانان جهان اسلام. 14. 14)	(آیین نامه راهنمایان گردشگری) ، سایت مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی |