احساس عدم تعلقعوامل زمینهساز وندالیسم گرافیکی در بین دانشجویان؛ با تأکید بر مضامین دیوارنویسیها و صندلینویسیها (مورد مطالعه؛ دانشجویان دانشگاه تبریز) [دوره 7، شماره 3]
ادراک از توسعه حرفه ایبررسی وضعیت فلات زدگی شغلی اعضای هیأت علمی گروه علوم پایه و علوم انسانی در رابطه با عوامل اجتماعی و فرهنگی (دانشگاه تهران، اهواز و یاسوج) [دوره 8، شماره 4]
استان خوزستانبررسی پایداری در توزیع فضایی توسعه در شهرستان های استان خوزستان [دوره 2، شماره 1]
استان گلستان.بررسی گرایش دانشجویان نسبت به هویّت ملّی با تأکید بر قومیت (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه های دولتی و آزاد استان مرکز گلستان در سال تحصیلی 92- 91 ) [دوره 4، شماره 1]
استان مازندرانمطالعه ی جریان های مهاجرتی و عوامل مؤثر بر آن در استان مازندران [دوره 1، شماره 4]
استان های ایران.بررسی رابطۀ سطح توسعه یافتگی اجتماعی و فرهنگی با میزان دین داریِ آیینی در بین استان های ایران [دوره 10، شماره 3]
استان هرمزگان.تحلیل کیفی جهتگیری ارزشی و ارتباط آن با تغییرات اقتصادی و اجتماعی در شهر بندرعباس [دوره 3، شماره 3]
استان یزدارزیابی میزان توسعهیافتگی فرهنگی شهرستانهای استان یزد از سال 1381 تا 1390 [دوره 3، شماره 2]
استانهای ایرانتحلیل عوامل مؤثر بر توسعه شاخص های آموزشی و فرهنگی در ایران [دوره 4، شماره 4]
بافت فرسوده شهر تهرانتحلیل عناصر و کنشهای فضایی بهوجودآورنده بافت فرسوده شهر تهران [دوره 4، شماره 1]
بافقسنجش میزان رضایتمندی گردشگران از مقصد کویری و بیابانی براساس تحلیل تطبیقی سطح انتظارات و تجربیات (مطالعه موردی گردشگران روستای صادق آباد از دهستان مبارکه شهرستان بافق ) [دوره 6، شماره 1]
تحلیل رگرسیوننقش مدیریت یکپارچه شهری در بهبود مدیریت بحران و افزایش کیفیت خدمات عمومی به شهروندان (مطالعه موردی : استان تهران) [دوره 7، شماره 4]
تحلیل روایت مضمونی.صنعتی شدن و پیامدهای اجتماعی و زیست محیطی؛ تحلیل روایت ساکنان پیرامون طرح پتروشیمی مهاباد [دوره 6، شماره 4]
تحلیل شبکهشبکه اجتماعی و نسل: تحلیل شبکه گفتگوی مرکزی جوانان و بزرگسالان شهر شیراز [دوره 8، شماره 4]
تحلیل شبکهای (ANP)ارائه مدل تحلیلی بهمنظور شناخت و ارزیابی مؤلفههای کالبدی پایداری اجتماعی در مجموعههای فرهنگی معاصر با استفاده از روش تحلیل شبکه (ANP) (مطالعه موردی: فرهنگسراهای شهر تهران) [دوره 6، شماره 4]
تحلیل عاملی.تحلیل عاملی عوامل اجتماعی مؤثر در توسعهی پایدار (مطالعهی موردی شهر چابهار) [دوره 10، شماره 1]
تحلیل محتوا. تحلیل پروپاگاندای شبکه ی تلویزیونی صدای امریکا در قبال جمهوری اسلامی ایران؛مورد مطالعه برنامه ی پارازیت [دوره 2، شماره 2]
تحلیل مضمونتحلیل تماتیک خبرهای المپیک 2020 توکیو با تاکید بر جنسیت [دوره 9، شماره 4]
تعامل و انسجام اجتماعیبررسی تاثیر سرمایه ی اجتماعی بر احساس امنیت اجتماعی در بین جوانان مطالعه موردی :دانشجویان دانشگاه های شهر زنجان [دوره 5، شماره 1]
تعاونی های تولیدیبررسی عوامل موثر بر میزان مشارکت اجتماعی زنان در تعاونی های تولیدی استان مازندران [دوره 5، شماره 2]
تعریف مفاهیم علوم انسانیمطالعه ی جامعهشناختی تعریف مفهوم هویت ملی میان اندیشمندان ایرانی [دوره 2، شماره 1]
تعلق و تعهد اجتماعی.مشارکت در امور خیریه و وقف، پیش درآمدی بر توسعهی پایدار [دوره 3، شماره 4]
تفسیر و تفهم عصریعصر مشروطه و زمینه های سیاسی و اجتماعی تقابل اندیشه شریعتمداران مشروطه خواه و مشروعه خواه [دوره 6، شماره 1]
تکایای مازندران؛ فرهنگ؛ اقلیم؛ معماری بومی.واکاوی معیارهای فرهنگی اجتماعی و اقلیم در معماری بومی (مطالعه موردی: بررسی تطبیقی تکایای تاریخی و معاصر مازندران) [دوره 8، شماره 4]
تلویزیون ماهواره ای. بررسی تطبیقی تأثیر الگوهای مصرف تلویزیون داخلی و ماهواره ای بر میزان اعتماد اجتماعی [دوره 2، شماره 4]
تمایزیابی.مقایسه ی دیدگاه کاربران دو بوستان شهری در منطقه ی 22 تهران درباره ی دیگران [دوره 2، شماره 4]
تمشکل.اثرات و پیامدهای زیست محیطی گردشگری در نواحی روستایی [دوره 4، شماره 2]
توانمندسازی.دانش بومی؛ گامی به سوی بومی سازی توسعه ی روستایی و توانمندسازی روستاییان [دوره 2، شماره 4]
توانمندسازیبررسی نقش سازمانهای مردم نهاد در توانمندسازی کودکان کار خیابانی [دوره 3، شماره 3]
توسعهتحلیل گفتمانی طبقه بندی اجتماعی در شاهنامه [دوره 5، شماره 4]
توسعه روستایی.نقش نخبگان مهاجر در توسعه روستایی [دوره 7، شماره 3]
توسعه گردشگری روستایی.تحلیلی بر رابطه بین توسعه گردشگری پایدار و بهبود شاخصهای رفاه اجتماعی (در روستاهای شهرستان کوهرنگ) [دوره 8، شماره 4]
توسعهی اجتماعی.رویکردی تاریخی و تجربی به توسعه در ایران با بهرهگیری از تحلیل شبکهای [دوره 5، شماره 4]
جامعه دانایی محورتحول مفهومی «ارتباطات» و «توسعه» در برنامه های توسعه ی ایران [دوره 4، شماره 3]
جلیل قیصریکاربست شاخصههای اقلیمی- فرهنگی در شعرفارسی معاصرمازندران در راستای تقویت فرهنگ بومی (با رویکرد به سرودههای اسدالله عمادی ، علیاکبر مهجوریان و جلیل قیصری) [دوره 8، شماره 1]
جنسیت.بررسی تفاوت های جنسیتی در سطوح مختلف سرمایه ی اجتماعی [دوره 3، شماره 1]
جوامع غربی معاصر.چالشهای هویّت دینی مسلمانان در جوامع غربی معاصر [دوره 1، شماره 3]
جوانانمطالعهی رابطهی سرمایهی فرهنگی با اعتماد نهادی [دوره 1، شماره 3]
جوانان وندالیسم و جوانان(مطالعه موردی جوانان 15-20 ساله ی شهر لردگان) [دوره 5، شماره 2]
جهانی شدن فرهنگی.بررسی رابطه جهانیشدن فرهنگی و سلیقههای مصرفی (مورد مطالعه: افراد 15 تا 45 ساله ساکن شهر شیراز) [دوره 8، شماره 2]
جهانی شدن.بررسی رابطه هویت ملی و قومی: (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 3، شماره 2]
خدمات اجتماعی و بهزیستیتحلیل فضایی توزیع خدمات اجتماعی و بهزیستی با بهرهگیری از تکنیک وایکور فازی (مطالعه موردی: شهرستانهای استان خراسان رضوی) [دوره 5، شماره 1]
خریدبررسی تأثیر تبلیغات تله شاپینگ در دو شبکه ی بازار و جمتیوی بر اقدام به خرید بانوان شهرتهران [دوره 2، شماره 2]
خورموجتبیین وضعیت برخورداری محلات شهری در دسترسی به کاربری های خدماتی (مورد مطالعه: محلات شهر خورموج) [دوره 7، شماره 2]
دانشجویاننسبت دین و ورزش: بررسی رابطه دینداری و مشارکت ورزشی در بین دانشجویان دانشگاه یزد [دوره 4، شماره 2]
دانشجویان کشاورزیتاثیر عوامل درون دانشگاهی در توسعه فرهنگ کارآفرینانه در بین دانشجویان کشاورزی دانشگاههای همدان [دوره 6، شماره 1]
دانشجویان.بررسی وضعیت پایبندی به هویت فرهنگی اعضای شبکه ی اجتماعی فیس بوک [دوره 2، شماره 2]
دانشجویان.بررسی رابطه ی دینداری و خودشکوفایی [دوره 3، شماره 1]
دانشجو.تحلیل روابط ساده و چندگانه بین هوش اخلاقی و سرمایهی اجتماعی با میزان مسؤولیّتپذیری دانشجویان دانشگاه [دوره 4، شماره 1]
دانشگاه مازندران.توسعهی تکنولوژیکی و توسعهی علمی؛ بررسی جامعه شناختی تأثیر اینترنت بر فعالیتهای پژوهشی اعضای هیأت علمی دانشگاه مازندران [دوره 2، شماره 2]
دانشآموزانبررسی چگونگی آموزش سواد رسانهای برای دانشآموزان اول ابتدایی [دوره 8، شماره 3]
دانشآموزان دبیرستانیتحلیل اجتماعی قلـــدری در میان دانش آموزان (مطالعه موردی دوره متوسطه شهر ساری) [دوره 4، شماره 1]
دانشآموزان دبیرستانی.تبیین جامعهشناختی تأثیر رسانههای خارجی بر کجروی فرهنگی دانشآموزان دبیرستانی شهر فریدونکنار [دوره 2، شماره 3]
دگرگونی ساختاری خانواده.مسائل و چالش های اشتغال زنان در ایران از دیدگاه شاغلان پستهای مدیریتی [دوره 1، شماره 2]
دگرگونی نسلیجهانیشدن فرهنگی و دگرگونیِ هویت نسلی: بررسی سبک زندگیِ نسل والدین و فرزندان در سنندج [دوره 6، شماره 4]
دوره ابتداییتحلیل محتوای کتابهای درسی دوره ابتدایی بر مبنای مؤلفههای میراث فرهنگی: یک مطالعهی کیفی [دوره 7، شماره 1]
دوره ابتدایی.بررسی جایگاه مولفههای آموزش چندفرهنگی در محتوای کتابهای درسی مطالعات اجتماعی دوره دوم ابتدایی [دوره 9، شماره 2]
دورهی متوسطهتأثیر اینترنت بر تحقّق اهداف اجتماعی آموزش و پرورش [دوره 3، شماره 3]
دهستان زنگوانسنجش و ارزیابی کیفیت زندگی در سکونتگاههای روستایی)مطالعه موردی: دهستان زنگوان، استان ایلام) [دوره 5، شماره 4]
دهستان کاردهبررسی تفاوتهای نسلی به لحاظ ارزشهای خانوادگی در سکونتگاههای روستایی [دوره 2، شماره 3]
ذائقه ورزشفضای اجتماعی و سبک زندگی سالم (تبیین جامعهشناختی الگوهای انتخاب دانش آموزان شهر رشت در حوزههای غذا و ورزش با استفاده از نظریه پیر بوردیو) [دوره 5، شماره 2]
راهبردیتوسعه فرهنگی فرماندهان و مدیران راهبردی از طریق طراحی الگوی تربیت و تعالی [دوره 9، شماره 3]
راهکارهاراهکارهای توسعه بازاریابی در موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی: یک پژوهش آمیخته [دوره 6، شماره 1]
رسانهبررسی جامعه شناختی عوامل موثر بر ارتباط و پیوستگی با طبیعت دریاچه ارومیه (مورد مطالعه: شهروندان شهر ارومیه) [دوره 6، شماره 3]
رسانه های دیجیتالبررسی رابطه ی مصرف رسانهای و انسجام اجتماعی [دوره 1، شماره 4]
رضایت از محله ی مسکونیبررسی سرمایه ی اجتماعی همسایگی و پیامدهای اصلی مرتبط با آن [دوره 1، شماره 4]
رفتار زیست محیطیرابطه بین سواد سلامت با سبک زندگی ارتقا دهنده سلامت و رفتار زیست محیطی [دوره 6، شماره 4]
روستاهای استان کرمانشاه.تحلیل و بررسی ارتباط بین ابعاد مختلف حمایت اجتماعی و سلامت اجتماعی زنان سرپرست خانوار در مناطق روستایی شهرستان کرمانشاه [دوره 5، شماره 2]
روش زمینه ایبررسی تجرد و هویت با استفاده از نظریه زمینه ای [دوره 4، شماره 3]
رویکردواکاوی روند توسعه آموزش عالی با تاکید بر دانشگاه پلی تکنیک [دوره 9، شماره 3]
زبان فارسی.واکاوی مؤلّفه های هویّت ملّی در شعر دوره ی مشروطه [دوره 7، شماره 3]
زورگوییشناسایی چالشهای توسعه اجتماعی اعضای هیات علمی دانشگاههای جامع شهر تهران: واکاوی پدیده زورگویی [دوره 7، شماره 3]
ساختار گروه آموزشیتبیین نقش عوامل جامعهپذیری دانشگاهی بر میزان پایبندی دانشجویان تحصیلات تکمیلی به هنجارهای علم بر اساس مدلیابی حداقل مجذورات جزئی:PLS [دوره 5، شماره 1]
سازمان بازرسی کل کشورارائه مدل بهینه برای جلب اعتماد عمومی به سامانه رسیدگی به شکایت ها و اعلامات سازمان بازرسی [دوره 8، شماره 2]
ساکنین محلهمعماری جدید شهری و مشکلات ان [دوره 4، شماره 4]
سالمندان.بررسی عوامل اجتماعی مؤثر بر سلامت اجتماعی سالمندان شهر بابل [دوره 2، شماره 1]
شهر دوشنبهخانواده و هویت ملی؛ باتأکید بر تأثیرات خانواده در شهر دوشنبه تاجیکستان درهویت ملی [دوره 2، شماره 3]
شهر سارینقش سرمایه اجتماعی در هویت بخشی محله ای از منظرکارکرد فضاهای عمومی مطالعه موردی شهر ساری [دوره 9، شماره 2]
شهر کرجشناسایی و تحلیل جنسیتی عوامل موثر بر گرایش نوجوانان به استفاده از اینترنت (مطالعهی گروهی از نوجوانان شهر کرج) [دوره 5، شماره 3]
شهر گرگانتحلیل تأثیر عوامل اجتماعی بر رفتارهای حامیمحیط زیست (نمونهی مورد مطالعه: شهروندان شهر گرگان) [دوره 7، شماره 3]
شهر مشهددلایل استفاده از سواری شخصی در سفرهای روزانه ی داخل شهر (مطالعه موردی: شهر مشهد) [دوره 8، شماره 2]
شهر همدان.بررسی جامعه شناختی عوامل مؤثر بر مدیریت بدن زنان متولد دههی 60 (مطالعه کیفی زنان شهر همدان) [دوره 5، شماره 1]
شهر یزد.بررسی عوامل فرهنگی مرتبط با رفتارهای زیست محیطی [دوره 3، شماره 3]
شهرساری.آسیب شناسی مردم نگردر اجرای طرح های توسعه شهری مطالعه موردی شهر ساری [دوره 8، شماره 2]
شهرستان آملارتباط و تأثیر کیفیت زندگی عینی بر کیفیت زندگی ذهنی (مطالعهی موردی؛ شهر آمل،استان مازندران) [دوره 3، شماره 4]
شهرستان اردبیلبررسی اثرات سرمایه اجتماعی در حکمروایی روستایی (مطالعه موردی: روستاهای شهرستان اردبیل) [دوره 6، شماره 2]
شهرستان زرین دشتتحلیلی بر عملکرد مدیریت روستایی با تاکید برشاخص های حکمروایی خوب مورد: روستاهای شهرستان زرین دشت [دوره 7، شماره 4]
شهرستان مشگین شهرنقش فناوری اطّلاعات و ارتباطات در توسعه اجتماعی مناطق روستایی، مطالعه موردی: شهرستان مشگین شهر [دوره 4، شماره 2]
شیراز.تحلیل جامعه شناختی رابطۀ شهروندی محیط زیستی با سرمایۀ اجتماعی و پایگاه اقتصادی- اجتماعی در بین ساکنان 18 سال به بالای شهر شیراز [دوره 10، شماره 3]
عامل فردی ادراکیطراحی مدل قصد خرید سبز مبتنی بر عوامل محیطی و فردی ادراکی با تأکید بر ابعاد ارزش ادراک شده مصرف کننده [دوره 5، شماره 4]
عاملیت اجتماعیبرساخت چندسطحی مدرنیته: تلاشی برای فرموله کردن یک دستگاه نظری در ایران [دوره 6، شماره 2]
عدالت اجتماعیجایگاه فضاهای فرهنگی در طرح های توسعه شهری معاصر (ارزیابی مساحت و سرانه خدمات فرهنگی در طرح جامع و طرح های تفصیلی کلان شهر اصفهان) [دوره 7، شماره 2]
عدالت محتواییمفهوم سازی عدالت و ارزیابی عدالت محتوایی در طرح های توسعه شهری: ایضاح معیارها و پیشنهاد راهبردها [دوره 7، شماره 4]
کتابهای درسی.تحلیل محتوای کتابهای درسی دوره ابتدایی ایران بر مبنای نقشهای جنسیتی با تأکید بر مشاغل [دوره 8، شماره 2]
کجروی طبیعت آزار .بررسی میزان و نوع کجروی بین دانش آموزان :کاربرد تحلیل عاملی و تحلیل خوشه ای [دوره 5، شماره 4]
کنش سیاسیبررسی تاثیرات شبکه های اجتماعی بر کنشگری سیاسی دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 4، شماره 4]
کوتعبداللهعوامل مؤثر بر رفتار وندالیستی درمیان دانش آموزان مقطع متوسطهی شهرستان اهواز [دوره 1، شماره 3]
کودکانتأثیر فعالیت های رقابتی و غیررقابتی بر رشد اجتماعی دانش آموزان دانش-آموزان 9-7 و 12-10 سال [دوره 5، شماره 3]
کهگیلویه و بویر احمدجهتگیریهای عامگرایانه و عوامل اجتماعی-فرهنگی مؤثر بر آن [دوره 3، شماره 2]
گراندد تئوریتلویزیون و توسعه انسانی؛ ارایه یک مدل زمینه ای [دوره 9، شماره 3]
گراندد تئوریارزیابی تأثیر طرح توسعه اراضی کشاورزی بر خروج از انزوای اجتماعی (مطالعه موردی: طرح EPC شبکه فرعی آبیاری و زهکشی، تجهیز و نوسازی اراضی کشاورزی واحدهای عمرانی 2و3 دشت ارایض شهرستان شوش) [دوره 6، شماره 2]
گرگانبررسی عوامل مؤثر بر گرایش به حجاب و راهکارهای ارتقای آن [دوره 3، شماره 4]
گرندد تئوریتحلیل جامعه شناختی محدودیتهای اشتغال زنان راهنمای تور در گردشگری [دوره 9، شماره 3]
گسترش کمی آموزش عالیگسترش کمی دانشگاهها در ایران و تحولات اجتماعی فرهنگی؛ عاملیت اجتماعی دختران دانشجو [دوره 8، شماره 1]
گستره شبکه ارتباطیبررسی جامعه شناختی عوامل اجتماعی، فرهنگی موثر بر هویت ملی (مطالعه موردی: شهروندان 15 سال به بالای شهر اقلید) [دوره 4، شماره 4]
گوگل پلاسمطالعهی تطبیقی سرمایه اجتماعی مجازی در میان کاربران فارسی، انگلیسی و فرانسوی زبان شبکههای اجتماعی مجازی فیسبوک و گوگل پلاس [دوره 5، شماره 1]
گیلک.بررسی عوامل مؤثر بر هویت جمعی (محلی، ملی و جهانی) شهروندان گیلک [دوره 1، شماره 2]
مادیگراییبررسی عوامل مرتبط برگرایش نوجوانان به رفتارهای نو مورد مطالعه: دانش آموزان دختر دبیرستانهای شهرستان میبد [دوره 6، شماره 4]
مازندران"بررسی نگرش نسبت به بازنمایی جنسیت در باورهای عامیانه فرهنگ مازندران [دوره 7، شماره 2]
محدودیت های اجتماعی و فرهنگی.مطالعۀ جامعه شناختی موانع و محدودیت های حضور زنان در فضای اجتماعی- فرهنگی شهر تهران [دوره 12، شماره 2]
محل سکونتبررسی و مقایسه ی ذائقه ی فرهنگی در کلانشهرها، شهرها و روستاها [دوره 2، شماره 3]
محلات شهر بابلتحلیل الگوهای فضایی شاخص های سالمندی جمعیت در شهر بابل [دوره 8، شماره 1]
مدرنیزاسیون.شناسایی عوامل اجتماعی مؤثر بر گسترش ورزش فوتبال در دوران پهلوی دوم [دوره 7، شماره 3]
مدرنیزاسیون. بیان مسألهمطالعه پویایی ارزشهای بقا و ابراز وجود در یک بازه زمانی 30 ساله [دوره 9، شماره 1]
مدل فرآیند توسعه ی یافته موازیبررسی نگرش مخاطبان درباره ی استفاده از جذبه های مختلف درطراحی پیامهای سلامت تلویزیون [دوره 2، شماره 2]
مدل ویکور"تحلیلی بر پراکنش فضایی فقر شهری در نواحی شهر خرم آباد [دوره 6، شماره 3]
مدل ARASنقش جاذبه های فرهنگی- تاریخی مقصدهای روستایی در توسعه گردشگری مطالعه موردی: شهرستانهای مشهد و بینالود [دوره 7، شماره 1]
مدلسازی معادلات ساختاری.مدلسازی و تبیین پیامدهای تورهای طبیعت گردی برارتقائ شاخص های اجتماعی - فرهنگی، اقتصادی و زیست محیطی نواحی روستایی (نمونه موردی: مناطق روستایی شهرستان دماوند) [دوره 6، شماره 3]
مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM).طراحی الگوی بسترهای توسعه گردشگری فرهنگی در استان یزد با استفاده از روش مدل سازی ساختاری- تفسیری [دوره 9، شماره 4]
مدیران مدارسالگوی مفهومی توسعه شایستگی مدیران مدارس متوسطه، نظریه ای داده بنیاد [دوره 7، شماره 4]
مشارکت اجتماعی"بازتاب مشارکت اجتماعی در گلستان سعدی [دوره 6، شماره 3]
مشارکت اجتماعی.بررسی تأثیر شهرنشینی بر سبک زندگی ساکنان روستاهای تبدیل شده به شهر در ایران نمونه موردی: شهرستانهای خواف و رُشتخوار در استان خراسان رضوی [دوره 4، شماره 2]
منابع غیر رانتیتبیین جامعه شناختی دموکراسی؛ مطالعه ی تطبیقی میان کشوری با رویکرد فازی از سال 1990 -2010 [دوره 1، شماره 4]
مناطق شهری.اشتغال مادر و کسب سرمایهی انسانی فرزندان 15 تا 19سالهی شهری ایران [دوره 2، شماره 4]
مناقشهتحلیل جامعهشناسانهی ذهنیّت و تجربیّات نسلی در ایران؛ با تأکید بر شیوههای مناقشه و حل آن [دوره 1، شماره 3]
منطقه سیستانارتقای روستا به شهر و تأثیر آن بر شاخصهای توسعه اجتماعی در منطقه سیستان [دوره 6، شماره 4]
منطقه ی 4 تهران. مشارکت در اداره ی امور شهری: تجارب، آسیب ها و زمینهها؛ مطالعهای در محلههای منطقه ی 4 شهرداری تهران [دوره 2، شماره 4]
مواجهه با اخبار رسانهکاربری رسانهها و رفتار سیاسی دانشجویان دانشگاه تهران با تأکید بر نقش اینترنت [دوره 1، شماره 3]
موزه هنرهای معاصربررسی تاثیر کیفیت فضای داخلی موزه ها بر کمیت و جذب گردشگران در فرایند توسعه فرهنگی (نمونه مورد بررسی موزه هنرهای معاصر تهران) [دوره 7، شماره 2]
موقعیت اجتماعیتحلیل گروههای چندگانه از نقش انزوای اجتماعی بر سلامت اجتماعی در میان قومیت کُرد [دوره 7، شماره 1]
مهاجرفرستی و مهاجرپذیریمطالعه جریان های مهاجرتی و عوامل موثر برآن در استان آذربایجان غربی [دوره 5، شماره 3]
مهارتهای شناختی و خود باوریمدل سازی مدرسه پژوهش محور و آزمون تجربی آن با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری به روش حداقل مربعات جزیی در مدارس استان مازندران [دوره 4، شماره 3]
میرزادهی عشقیادبیّات به عنوان کانون بازتاب توسعهی فرهنگی و اجتماعی: گذار از سنّت به تجدّد در آثار میرزادهی عشقی [دوره 3، شماره 2]
نابرابری جنسیتیتحلیلی بر عوامل فرهنگی-اجتماعی موثر بر نابرابری جنسیتی(مطالعه ی زنان متاهل 49-20 سال شهر اصفهان) [دوره 4، شماره 3]
نابرابری منطقه ایسنجش سطح توسعه روستایی شهرستان های استان بوشهر با تاکید بر برخی شاخص های اجتماعی [دوره 6، شماره 1]
نسل زنان جوانگفتمان نسلی زنان کهنسال و جوان در خانواده ی ایرانی [دوره 8، شماره 1]
نظام ارزشهای نوجوانان و جوانانرسانههای خارجی (نوشتاری و شنیداری) و نظام ارزشی (مورد مطالعه: نوجوانان و جوانان شهر شیراز) [دوره 6، شماره 1]
نظام بوروکراسیبررسی فرهنگ کار و عوامل مؤثّر بر آن در بین کارکنان دانشگاههای شهرستان بروجرد [دوره 4، شماره 4]
نظام دانشگاهیمسئولیت نظام دانشگاهی در قبال جامعه: طراحی مدلی جهت ارزیابی وضعیت موجود و مطلوب آن [دوره 8، شماره 3]
نظریه ی زمینه اینظریه ی زمینه ای درباره ی علل اعتیاد زنان معتاد زندانی در زندان مرکزی اصفهان [دوره 1، شماره 4]
نظریه ی مجموعههاتوسعه ی اجتماعی، شاخصها و جایگاه ایران در جهان [دوره 2، شماره 1]
نظریۀ زمینهایپروفایلهای داغدیده مطالعهای کیفی از بازنمایی فقدان در میان زنان داغدیده یزدی [دوره 8، شماره 2]
نفوذ سیاسی و حمایتهای اقتصادینقش فضای اجتماعی در توسعه ی مطبوعات محلی،مطالعه ی موردی؛ مطبوعات محلی شهرکاشان [دوره 2، شماره 2]
نقطه تلاقیموانع فرهنگی دسترسی زنان به عدالت خانوادگی [دوره 7، شماره 4]
نقوش گیاهیپژوهشی مردمشناختی در نقوشِ گیاهی مزارهای آرامگاه میرزا کوچک در سلیمانداراب رشت [دوره 2، شماره 3]
نگرش دوستاننقش متغیّرهای میانجی در تأثیر گذاری تلویزیونهای ماهوارهای بر مدیریت بدن دختران و زنان جوان [دوره 3، شماره 2]
ورزش.تفاوتهای نسلی در سبکزندگی [دوره 3، شماره 1]
وفاداری خیرینرتبه بندی شاخص های موثر بر وفاداری نیکوکاران در موسسات خیریه ایران با استفاده از دلفی فازی و روش معادلات ساختاری تفسیری [دوره 6، شماره 3]
ویژگی های ساختی.بررسی رابطه ی شبکه های اجتماعی و رفتار انتخاباتی در میان دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 3، شماره 1]
ویژگیهای مهاجرانبررسی تطبیقی ویژگی های جمعیتی- اقتصادی مهاجران شهر به روستا با کلان شهری در ایران [دوره 7، شماره 1]
هرمزگان.تحلیل فضایی نماگرهای توسعه ی فرهنگی استان هرمزگان با استفاده از مدل های برنامه ریزی [دوره 4، شماره 1]
همسویی جنسیتیبررسی کلیشه های جنسیتی مطابق مدل ترکیبی ماکیونس و تایلور: مورد مطالعه شهرستان محمودآباد [دوره 5، شماره 1]
همنوعدوستیعوامل تعیینکنندهی انتقالات بیننسلی والدین سالمند و فرزندان بزرگسال در شهر تهران [دوره 7، شماره 2]
همیاری.شناسایی صندوقهای وام دهیِ غیررسمی و کارآمدی آنها در توانمندسازی زنان روستایی (مطالعه موردی دهستان تنگ سیاب - شهرستان کوهدشت) [دوره 7، شماره 2]
هویت اجتماعیبررسی تاثیر شبکه اجتماعی کلوب بر هویت اجتماعی کاربران [دوره 6، شماره 1]
هویت سازمانیبررسی وضعیت فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی و تعیین رابطهی آن با هویت سازمانی کارکنان [دوره 3، شماره 4]
هویت فرهنگی؛ جوانان؛ خانواده.بررسی پیامد جامعه شناختی شبکه های اجتماعی بر هویت فرهنگی جوانان (دانش جویان دانشکده ی علوم اجتماعی دانشگاه تهران مرکز) [دوره 10، شماره 1]
یزد.بررسی مولفه های پست مدرنیسم و عوامل مرتبط با آن (مورد مطالعه: جوانان شهر یزد) [دوره 4، شماره 4]
MICMACطراحی مدل پیشگیری از آلودگیهای محیط زیستی از طریق صدا و سیما با رویکرد ISM (مطالعه موردی شهر تهران) [دوره 9، شماره 1]
«برنامهریزی فرهنگیجایگاه زنان درسیاستها و برنامهریزیهای فرهنگی برنامههای اول تا پنجم توسعهی جمهوری اسلامی ایران (1394- 1368) [دوره 5، شماره 2]
“فرهنگ بومیمطالعه جامعهشناختی درک و تصور دانشجویان از هویت بومی در مازندارن [دوره 5، شماره 3]